תבשילים ומאפים
דים סאם במילוי ירקות
הדים סאם מדפי אורז מגיע אלינו מהמטבח האסייתי והוא דל קלוריות ועשיר ברכיבים תזונתיים ומשדרג כל ארוחה
קציצת ירקות
מתכון מופלא וקל להכנה לקציצות ירק טבעונית בשילוב טחינה וקמח עדשים
חלה מקמח כוסמין
חלה מקמח כוסמין שהוא קל יותר לעיכול, סוכר ושמרים לצד שמן זית . גם לבני הבית מגיעה חלה טעימה ומתוקה לשבת שהיא גם בריאה ותוצרת בית
מצברייט
אי אפשר בלי מצה מטוגנת לארוחת הבוקר בפסח:) קבלו את המתכון הבייתי שלי עם שינויים בריאים.. חג שמח!
פסטה ברוטב עגבניות עסיסי
העגבנייה הבשלה בעלת אחוז גבוה של נוגד חמצון ליקופן אשר הינו אחד מנוגדי החמצון החזקים המוכרים כיום.
תבשיל אורז עם צנוברים פטריות ובצל
צנוברים מכילים את תכולת החלבון הגבוהה ביותר מבין האגוזים. כמו כן הוא מכיל אשלגן, מגנזיום, אבץ ומינרלים נוספים.
לחם מכוסמין מלא
הכוסמין הינו סוג של דגן המהווה לתחליף לחיטה אך בדומה לחיטה הוא מכיל גלוטן אך בכמות קטנה יותר. הכוסמין קל יותר לעיכול, בעל תכולת מינרלים גבוהה, ומסייע להורדת הכולסטרול בשל תכולת הסיבים הגבוהה.
פשטידת קישואים
פשטידת קישואים - מעדן אמיתי! הקישוא דל בקלוריות, עשיר בויטמינים ומסייע לירידה במשקל
חביתה טבעונית מקמח חומוס
חביתה מקמח חומוס המוכר במטבח ההודי Besan, עשירה בחלבון ומהווה תחליף טבעוני מושלם לטבעונים חובבי החביתות
תבשיל קינואה עם ירקות בסגנון סיני
קינואה אשר הגיעה אלינו מדרום אמריקה ולא מכילה גלוטן מהווה מקור לחלבון מלא. הקינואה קלה לעיכול כם לאלו הסובלים מבעיות עיכול.
Aloo Tikki-לביבות בסגנון הודי
לביבות מפירה תפו"א ואפונה בסגנון הודי צבעוני וטעים לחיך. אהוב על ילדים
פשטידת גבינות עיזים
פשטידה נפלאה לחובבי גבינות העיזים. קלה להכנה ועשירה בטעמים
תבשיל אורז ארומתי בסגנון הודי
המטבח ההודי עשיר בטעמים, ריחות וצבעים. בבישול המסורתי התבלינים מוספים ראשונים לתבשיל ומוקפצים על מעט שמן בכדי לפתוח אותם. תבשיל האורז מלא עשיר בטעמים וריחות, קל להכנה
לביבות לחנוכה עם רסק תפוחי עץ
לביבות לחנוכה עם רסק תפוחי עץ, מתכון מנצח מבית סבתא
פיצה בריאה
הידעת? פיצה מקמח  כוסמין מלא הינה עשירה בסיבים תזונתיים וויטמיני B, טעימה מאוד בקרב ילדים ומהווה ארוחה בפני עצמה
פיתות מקמח קוקוס
קמח קוקוס הינו ללא גלוטן (!), עשיר בסיבים תזונתיים כ- 40% ודל בפחמימות. מתכון מעניין, טעים ומשביע:)
תבשיל קינואה עם דלעת ועירית
העירית מכילה אליצין בדומה לבצל ולשום. האליצין תורם לעיכוב ההתפתחות של סוגי סרטן מסוימים, וכן להפחתת רמות הכולסטרול ולחץ הדם. העירית מהווה מקור לנוגדי חמצון והיא עשירה בויטמינים ומינרלים.
תבשיל אורז עם גזר בניחוח קינמון
הקינמון בעל יכולת לאזן רמות סוכר, מחמם ומגביר זרימת דם. מתכון עם ניחוח הודי.
קוביות טופו בשמן שומשום ורוטב סויה
הטופו מגיע אלינו מהמטבח האסייתי. הוא מיוצר מפולי סויה מעובדים ודחוסים העשירים בסידן, מגנזיום, ברזל ואשלגן. הוא חסר טעם ולכן קל לשלב אותו בכל תבשיל.
אורז מלא עם אפונה
אורז מלא עשיר בסיבים תזונתיים אשר מסייעים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, ויטמינים ומינרלים. זהו מתכון קלאסי, טעים וקל להכנה.