מתוקים
מאפה שובע להורדת כולסטרול
סובין שיבולת שועל הינו עשיר בסיבים תזונתיים המסייעים בהורדת הכולסטרול "הרע"
עוגיות גרנולה
עוגיות משיבולת שועל מופלאות, טעימות, קלות להכנה ועשירות בברזל, ויטמיני B, חלבון וסידן. מתכון מנצח!
גרנולה
שיבולת שועל הינה דגן בעל ערך תזונתי גבוה משאר הדגנים ומכילה יותר חלבון , יותר סידן, יותר ברזל ועשירה בויטמיני B
עוגיות שומשום מלא
השומשום המלא עשיר בסידן, ברזל, מגנזיום, חומצה פולית, ויטמין B3, ויטמין A, ויטמין E ועוד
עוגיות טחינה מקמח כוסמין
טחינה הינה "מזון בריאות" עשירה בשומן בלתי רווי, בחלבון, בסידן ובמינרלים נוספים ודלה בפחמימות. עוגיות טחינה הינם ממתק בריא העשיר ברעיבים תזונתיים איכותיים
אוזני המן מקמח כוסמין מלא
אוזני המן מקמח כוסמין מלא ושמן קוקוס מהווים תחליף בריא לאוזני המן קנויים כי אי אפשר בלי..:)
עוגת דבש בחושה
אני לא חובבת עוגות דבש אבל את העוגה הזו כדאי לכם לנסות..מתוקה אך לא יתר על המידה בשל התבלינים המוספים לה
עוגת גזר וטחינה
הגזר עשיר בבטא קרוטן, חומר המשמש ליצירת ויטמין A, והמעניק לגזר את צבעו הכתום. 100 גרם גזר מכילים כ-8 מ"ג בטא קרוטן המספקים את רוב  התצרוכת היומית המומלצת לאדם של ויטמין זה.
עוגת שוקולד מעולה ובריאה
עוגת השוקולד המופלאה הזו עשירה ברכיבים תזונתיים בריאים כגון שמן קוקוס המסייע להעלאת הHDL ולמניעת מחלות לב וכלי דם.
ממתק קשיו
קשיו הינו מקור עשיר לחלבון ומינרלים (ברזל, מגנזיום, אבץ וסלניום) אשר בשילוב עם פולי הקקאו העשירים בנוגדי חמצון ומינרלים מהווים פצצת אנרגיה מתוקה.
עוגת גבינה מחלב עיזים
חלב עיזים הינו בעל כדוריות שומן קטנות יותר, המכילות יותר חומצות שומן קצרות ובינוניות מאשר בחלב פרה ולכן הוא מתעכל בקלות יותר. טעמו הייחודי של חלב העיזים לא מורגש בעוגה שיוצאת מתוקה וטעימה להפליא.
פנקייק בריאות
פנקייק מקמח כוסמין מלא ושמן קוקוס, חגיגת בריאות מתוקה וקלה להכנה. אפילו הילדים לא ירגישו בהבדל:)